sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Tärkeitä ajatuksia viikosta 36

Ensimmäinen viikko Vaasassa on nyt paketissa ja täytyy sanoa että tuntuu että olisi tullut oltua täällä jo paljon pidempi aika! Niin paljon on ehtinyt tapahtua näiden kahdeksan päivän aikana. Kouluhommat on aloteltu, töitä muutama tunti tehty, ensimmäiset shoppailut suoritettu(kävin testaamassa uusia Ray-baneja...), haalarit kaivettu kaapista pölyttymästä ja tuli sitä kipeänäkin oltua. Viikko sisälsi mun osalta yhden istuskeluillan baarissa sekä kahdet kunnon haalaribileet, tarjollahan olisi ollut varmasti joka päivälle jotain. Ei vanha jaksa. Eikä oikeastaan enään niin kiinnostakaan rymytä jokaisissa bileissä. Ihan tarpeeksi ompelemista noissa vanhoissakin merkeissä vielä :-D
Kaiken sosialisoinnin keskellä olen tietysti ehtinyt viettää myös omaa-aikaa ja jopa hieman urheilemaan. Liityin siis salille nyt 4kk vuokrasopimuksella ja siellä vierailin kaksi kertaa tämän viikon aikana. Aikas pihalla vielä olen kaikesta eikä mulla todellakaan ole mitään ohjelmaa sinne, teen vähän mitä huvittaa joten saa nähdä mitä tästä tulee. Jotenkin toi kuntosali ei oo ihan täysin mun juttu mutta enköhän mä siellä senn 4kk viihdy :-) Huomasin että tuolla on tarjolla myös Crossfit-tunteja ja ajattelin huomenna mennä kokeilemaan millaista se on. En ehkä sittenkään joudu olemaan erossa ihanista wodeista, jesjes! Toivottavasti siellä on hyvä meininki, en tykkää meinaan käydä muilla ryhmäliikuntatunneilla kun ehkä joogassa ja venyttelyssä. Mun syksyn tavoite on vahvistaa yläkropan lihaksia ja vihdoin suorittaa se ensimmäinen leuanveto plakkariin!
Tänään kävin muuten pesemässä ensimmäistä kertaa pyykkiä meidän pesutuvassa! Oli yllättävän helppoa ja 30'C normaalipesu kesti vaan 50min. Kerran viikossa tahti on varmaan aika hyvä, oli just sopivasti pyykättävää että sai vielä järkevästi kaiken kuivumaankin. Muutenkin olen yllättänyt itseni kyllä tän kämpän suhteen. Viikko jo mennyt ja täällä on edelleen todella siistiä! Lattiata voisi ehkä ensi viikolla imuroida mutta noin muuten, vaatekasoja ei ole kertynyt, kaapit on edelleen siisteinä ja muutkin tavarat on omilla paikoillaan. Saa nähdä miten käy syksyllä kun päivät pimenee ja aamulla valmistaumisaika minimalisoituu. Täällä kyllä saa aikamoisen sotkun aikaseiksi jos ei heti siivoa jälkiään, niin vähän tilaa ja liian paljon tavaraa!
maailman rumin peili...ei voi ymmärtää 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti